Kurzy jsou zaměřeny především na komunikaci, zdokonalení práce personalistů, obchodníků a vedoucích pracovníků ve výrobě. Nabízíme zajímavá témata a kvalitní lektory. Přihlásit se můžete na otevřené termíny kurzů, realizace je možná také individuálně přímo u Vás ve firmě.
Behaviorální pohovory dlouhodobě vycházejí ve výzkumech jako jeden z nejefektivnějších způsobů výběrového řízení. Během tohoto typu pohovoru si personalisté dokáží prověřit vzorce chování kandidátů a lépe předpovědět, zda bude pro jejich firmu přínosný.
Komu je kurz určen:
Vhodné pro HR manažery, personalisty, náboráře, ředitele a manažery, kteří se účastní výběrových řízení
Obsah kurzu:
Vhodné společenské chování je dnes nezbytností jak v zaměstnání, tak na společenských akcích, je součástí vaší image.
Na kurzu si osvojíte základy správného chování v pracovním prostředí - vztahy mezi kolegy, nadřízenými a podřízenými a také vztahy ke klientům při obchodním
jednání. Naučíte se vhodně oblékat na schůzky, správně se chovat v kavárně či restauraci, což Vám umožní zanechat pozitivní dojem.
Komu je kurz určen:
Pro všechny, kteří chtějí mít jistotu ve vystupování při jednáních a na společenských akcích a chtějí tak lépe prezentovat sebe i firmu, kde pracují.
Obsah kurzu:
Rozhovory zaměřené na hodnocení, rozvoj či zlepšení výkonu jsou mnohdy jednostranně vedené – zpravidla se jedná spíše o monolog než rovnocenný dialog. Jenže
jak rozmluvit zaměstnance, pro kterého mohou být tyto rozhovory náročné až stresující? Na kurzu se zaměříme na kladení silných otázek, které podporují myšlení a
reakce druhé strany. Dovednosti, kterým se naučíte, povedou ke spokojenosti a vyššímu zapojení vašich spolupracovníků.
Komu je kurz určen:
Vhodné pro personalisty, manažery, vedoucí pracovníky
Obsah kurzu:
V práci sedíme někdy i více než 8 hodin – představte si, že celých 8 hodin sedíte s nohou za hlavou. Tyto dvě pozice můžeme lehce srovnat, protože jsou obě dvě pro naše tělo stejně nepřirozené. Tak proč se zbytečně trápit? I za stolem můžete sedět správně a hlavně se u toho cítit dobře. Fitoffice je program zaměřený na rady a triky jak správně zvládat sedavé zaměstnání.
Čekají vás kompenzační cviky na nejrizikovější oblasti těla. Naučíte se efektivně protahovat, zdravě sedět i odbourávat zažité stereotypy.
Komu je kurz určen:
Pro všechny, kteří chtějí udělat něco pro své zdraví, zlepšit si pracovní podmínky v zaměstnání a tím zvýšit efektivitu i dobrou náladu v kancelářích.
Obsah kurzu:
Doporučujeme pohodlné oblečení, cviky jsou zaměřeny na provádění v kanceláři, sportovní oděv proto není potřeba
Je vaší pracovní náplní prosazovat různá opatření, postupy, dodržování norem, kvality a občas narážíte na nepochopení, na neochotu, na plané sliby, že příště to už
bude lepší? Máte občas pocit, že vám kolegové nenaslouchají, že nemají zájem vám vyjít vstříc, že jste na to sám, a tak občas propadáte beznaději?
Pojďte se s námi naučit, jak tyto situace zvládat, jak konkrétní věci komunikovat, jak prosadit změnu přístupu.
Komu je kurz určen:
Určeno pro pracovníky, kteří v rámci své práce jednají s jinými pracovníky, jejichž náplní práce je prosazovat
a kontrolovat nastavené standardy kvality, výrobní postupy, dodržování norem.
Jedná se např. o pracovníky kontroly jakosti, metrology, manažery pro jakost, normovače, konstruktéry, projektové manažery aj.
Obsah kurzu:
Uplynulá doba přinesla mnoho negativního, ale i pozitivního, např. jsme začali dělat různá on-line setkání. Ušetřili jsme čas, nervy z dopravních zácp, a také peníze za
pohonné hmoty.
On-line setkání nás často staví do situací, na které nejsme stále připraveni, např. různé aplikace a jejich funkce, sdílení dokumentů a materiálů, využití kamery,
prezentace za chodu aj. To vše nám může způsobit obavy, stres a nervozitu.
Pojďte se s námi naučit, jak vše zvládat, pojďte si to prakticky vyzkoušet.
Komu je kurz určen:
Kurz je určen pro všechny, kteří by v rámci úspory času i nákladů mohli část svých jednání přenést do on-line prostoru.
Obsah kurzu:
Proč on-line jednání?
Kdo je na druhé straně?“
Zásady pro online jednání – co pohlídat, co jak udělat
Nejčastější chyby a jak jim předcházet
Zásady pro jednání v on-line prostoru
Praktické vyzkoušení on-line jednání a zpětná vazba od lektora i účastníků
Notebook vezměte s sebou